مصاحبه آرشیو خبر ها
3 فصل باور نکردنـی ! تبـریک به همـه !

3 فصل باور نکردنـی ! تبـریک به همـه !

آنتونیو کونته ، سرمربی موفق یوونتوس و کسی که مطمئنا بسیاری از یوونتتوسی ها برای تمدید قراردادش لحظه شماری می کنند ، پس از کسب سومین قهرمانی پیاپی با یوونتوس و 102 امتیازی شدن در این فصل ، در مقابل خبرنگاران قرار گرفـت .

" فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم و همه عوامل یوونتوس در این پایان زیبا سهیم بودند . من از همه بازیکنانم ممنون هستم و خوشحال هستم که با کمک هم توانستیم چنین فصلی را رقم بزنیم "

" کسب 102 امتیاز در لیگ پرفشار سری آ اصلا آسوده نبود و حالا خوشحال هستم که به عنوان اولین تیم توانستیم به این افتخار برسیم . رکورد و افتخاری که با تلاش همه مجموعه بدست آمد و همه در آن نقض داشتند "

" حقیقت این است که در زمان ورود به یوونتوس انتظار همچین رکوردهایی را نداشتم . به تیمی آمدم که دو فصل هفتم بود و می خواستیم باور پیروزی را باردیگر در ذهن و دل ِ همه بازیکنان زنده کنیم "

" بنابراین اگر کسی پیش از این به من میگفت که ما در این 3 سال ، 3 اسکودتو ، 2 سوپرکاپ و نیمه نهایی لیگ اروپا و بسیاری دیگرا را کسب خواهیم کرد ، من به سختی باور می کردم "

" باور داشتن و تلاش کردن خوب و زیبا است ، اما ما بسیار فوق العاده بودیم و نمی توان نادیده گرفت که چگونه و از چه شرایطی به این افتخارات رسیدیم "

" باید از همه مجموعه یوونتوس ، بازیکنان و کارکنان باشگاه و هواداران تشکر کرد . چیزی که امروز به سرانجام رسید برای هر یوونتوسی بسیار زیبا و دلخواه بود و خوشحالم که برای سومین بار هوادارانمان را شاد کردیم "

" همه بازیکنان در یووه زحمت کشیده اند و تلاش زیادی کردند . حتی بازیکنانی که کم بای کردند ، برای چند دقیقه . و از طرف دیگر بازیکنانی که بسیار تحت فشار بودند و فوق العاده ظاهر شدند "

" امروز روبینهو درون دروازه ما قرار گرفت ، کسی که به عنوان دروازه بان سوم ما است اما همیشه خوب و فوق العاده تمرین می کند و همیشه حضور دلگرم کننده ای در کنار تیم داشته ، من واقعا از او ممنون هستم "

سرمربی 44 ساله بانوی پیر ادامه می دهـد :

" نباید از یاد برد که در سال اول ما با وجود تیمی مانند میلان بسیار سخت جنگیدیم ، و پس از دورانی سخت توانستیم بدون شکست قهرمان شویم . در سال دوم این افتخار را تکرار کردیم که مطمئنا تکرار آن آسان نبود و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتیم "

" و در این فصل نیست با شکستن رکورد و رسیدن به 100 امتیاز به عنوان اولین تیم قدرت خودمان را نشان دادیم . حالا عده ای انتقاد می کنند ، درحالی که به واقع انتقاد کردن از تیمی که چنین قدرتی دارد سخت است "

" البته همه ما می دانیم که در فوتبال همه چیز رو به جلو خواهد بود . با فکر کردن به قهرمانی های گذشته و کم کردن ِ تلاش ، تنها از موفقیت دور خواهیم ماند . اما زیباست از تیمی که خوب کار می کند و با قدرت پیشروی کرده ، حمایت بیشتری هم شود "

" من از اشک های همسرم در زمان ورودم تعجب نمی کنم ، زیرا من هم مانند او پرشور و پراحساس هستم . همه ما مانند سایر مردم و در کنار آن ها با احساس زندگی می کنیم "

" من در طول فصل احساسات زیادی را از هوادارانمان هم دیدم . غم ها ، شادی ها و استرس هایی که در زمان بازی وجود داشت . اما امروز همه خوشحال بدند و این اشک ها هم از خوشحالی و شوق رسیدن به موفقیت بود "

" مطمئنا ارتباط فوق العاده ای بین من و هواداران یوونتوس است . امروز من صدای آن ها را می شنیدم و بسیار خوشحالم . من از همه آن ها ها بخاطر حمایتشان ممنون هستم ، و باید بدانند که این ارتباط و علاقه دو طرفه است "

" من 13 سال در یوونتوس بازی کردم و 3 سال به عنوان مربی در یووه بودم . همه احساسات زیبای آن ها را درک می کنم و از حمایتشان ممنون هستم "

" من فکر می کنم که مقایسه با تیم های دیگر درست نباشد ، آمار گویا و نشانگر همه چیز است و فکر می کنم که مشخص می کند ما خوب کار کردیم . اما این تیم بیش از حد مقایسه می شود ، من در این راه دستاوردهایی داشتم ، اما شکست هایی هم متحمل شدم که برای من درس های زیادی داشته "

" همه چیز بین من و رئیس باشگاه خوب و صمیمانه است . من هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم ، اما مشکلی برای من وجود ندارد "

" همیشه گفتم که رابطه خوب و روشنی بین من و باشگاه وجود دارد ، ما مشکلی در این زمینه نداریم اما ممکن است گزینه ای بهتر از من هم برای یوونتوس وجود داشته باشد . اما رابطه ما و رئیس کاملا صمیمی و محترمانه است "

" من می دانم که یک سال دیگر از قراردادم با یوونتوس وجود دارد ، اما باید به همه چیز فکر کرد . بار دیگر تکرار می کنم که مشکلی وجود ندارد اما همه چیز نیاز به بررسی شدن دارد "

" اما امروز تنها دوست دارم به چیزی که در پایان این فصل به آن رسیدیم فکر کنم و از آن لذت ببرم . با احترام به همه و توجه به همه مواردی که وجود دارد ، اما امروز تنها می خواهم جشن بگیرم "

" مطمئنا ذهنیت و تفکر جنگجویی که در یوونتوس در طول این 3 سال شکل گرفته تفاوت یوونتوس با تیم های دیگر است و این چیزی است که توانسته ما را در این 3 فصل موفق کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: